SOLEGLAD: Tilpasningsdyktig markedsføring.

Fra prosjektet blir presentert for første gang, til siste leilighet er solgt, må markedsføringen av prosjektet holdes frisk, fersk og relevant.

Gjennom syv år og to byggetrinn må identiteten og markedsføringen kunne justeres og tilpasses etter behov, marked, salg og markedstilbudet. Samtidig som den fortsatt er gjenkjennelig og bygger merke og kjennskap over tid.

2019
2021
2023

Et aktivt og tett samarbeid mellom utbygger, megler og reklamebyrå har gjort leilighetsprosjektet Soleglad til en salgssuksess. Da byggetrinn 2 ble ferdigstilt rett før jul i 2023, var så godt som alle leilighetene solgt.

Annonsering på Meta.

Soleglad har smarte planløsninger, sentral beliggenhet og et godt prosjektnavn. En tydelig og passe eksklusiv profil, samt vilje til å prøve ulike kanaler, virkemidler og salgsbudskap skreddersydd til ulike leilighetstyper og målgrupper, har sørget for jevn og god respons gjennom hele salgsperioden. Overvåking av respons, tilbakemeldinger og markedet, har også sørget for smidige tilpasninger underveis.

Programmatiske annonser fra 2019 til 2023.

Glødefisk har stått for utarbeidelse av navn, visuell identitet, nettside, prospekt, annonsering i digitale kanaler og på trykk, filmer og pressemeldinger. Annonsering i Jærbladet og Aftenbladet har stått sentralt i markedsføringen, det har også aktiv annonsering i Meta (Facebook og Instagram) og nyhetsartikler til avisene.

Byggeplasskilt fra 2019 og 2022.

Det er mye trafikk forbi Soleglad, da hovedveien fra og til Bryne går rett forbi. Det gjorde både byggeplassen og etter hvert bygget til verdifulle kommunikasjonsflater.

Soleglad er på mange måter blitt en solskinnshistorie. Og et godt eksempel på fordelene med dynamisk og tilpasningsdyktig markedsføring over tid.

Nettsidene ble jevnlig oppdatert og redesignet gjennom hele prosjektet.


Kontakt oss

Atle Jerstad

Daglig gløder, rådgiver
og tekstforfatter

951 79 394
atle@glodefisk.no

Synnøve
Goldfine

Rådgiver og prosjektleder

418 52 507
synnove@glodefisk.no

Fredrik Fjermestad

Digital markedsfører

464 45 900
fredrik@glodefisk.no

Steven
Goldfine

Art director og
grafisk designer

916 38 451
steven@glodefisk.no

Katrine H.
Fredriksen

Art director og
grafisk designer

412 14 537
katrine@glodefisk.no


Besøk oss

Solberg-bygget
Torggata 2
4340 Bryne


Glodefisk