SOLEGLAD: Tilpasningsdyktig markedsføring.
Fra prosjektet blir presentert for første gang, til siste leilighet er solgt, må markedsføringen av prosjektet holdes frisk, fersk og relevant.
Gjennom syv år og to byggetrinn må identiteten og markedsføringen kunne justeres og tilpasses etter behov, marked, salg og markedstilbudet. Samtidig som den fortsatt er gjenkjennelig og bygger merke og kjennskap over tid.
Et aktivt og tett samarbeid mellom utbygger, megler og reklamebyrå har gjort leilighetsprosjektet Soleglad til en salgssuksess. Da byggetrinn 2 ble ferdigstilt rett før jul i 2023, var så godt som alle leilighetene solgt.
Annonsering på Meta.
Soleglad har smarte planløsninger, sentral beliggenhet og et godt prosjektnavn. En tydelig og passe eksklusiv profil, samt vilje til å prøve ulike kanaler, virkemidler og salgsbudskap skreddersydd til ulike leilighetstyper og målgrupper, har sørget for jevn og god respons gjennom hele salgsperioden. Overvåking av respons, tilbakemeldinger og markedet, har også sørget for smidige tilpasninger underveis.
Programmatiske annonser fra 2019 til 2023.
Glødefisk har stått for utarbeidelse av navn, visuell identitet, nettside, prospekt, annonsering i digitale kanaler og på trykk, filmer og pressemeldinger. Annonsering i Jærbladet og Aftenbladet har stått sentralt i markedsføringen, det har også aktiv annonsering i Meta (Facebook og Instagram) og nyhetsartikler til avisene.
Byggeplasskilt fra 2019 og 2022.
Det er mye trafikk forbi Soleglad, da hovedveien fra og til Bryne går rett forbi. Det gjorde både byggeplassen og etter hvert bygget til verdifulle kommunikasjonsflater.
Soleglad er på mange måter blitt en solskinnshistorie. Og et godt eksempel på fordelene med dynamisk og tilpasningsdyktig markedsføring over tid.
Nettsidene ble jevnlig oppdatert og redesignet gjennom hele prosjektet.
Kontakt oss