Rygg Maskin

Alt det gode kommer innenfra.

Det er lett Ă„ glemme en viktig mĂ„lgruppe, nemlig egne ansatte. Rygg maskin har tatt sine ansatte pĂ„ alvor. De har skjĂžnt at det ikke nytter med verdier, visjoner og leveregler hvis bedriften ikke makter Ă„ kommunisere dem pĂ„ en tydelig og lettfattelig mĂ„te. Å bygge bedriftskultur kan vĂŠre like viktig som Ă„ bygge et sterkt merke. Bedriftskulturen pĂ„virker markedstilbudet, som jo er det bedriften lever av.

GlÞdefisk har laget to bÞker for Rygg maskin. Ryggmargen, en innfÞring for de ansatte i den bedriftskulturen Rygg maskin Þnsker Ä bygge, og PersonalhÄndboka. Begge med et glimt i Þye og enkle eksempler. BÞker som  ikke sÄ lett finner veien til sÞppeldunken. NÄr de ansatte i tillegg blir belÞnnet for Ä lese dem, i form av ispedd underholdning, virker de ogsÄ.

I tillegg har GlÞdefisk i flere Är levert Rygg magasinet, et internblad som ogsÄ finner veien ut til kunder. En god blanding av matnyttig informasjon om prosjekter, klapp pÄ skulderen til ansatte og belysning av utfordringer. I tillegg brukes magasinet til intern markedsfÞring, med blant annet HMS-kampanjer.

GlĂždefisk