Rygg Maskin

Alt det gode kommer innenfra.

Det er lett √• glemme en viktig m√•lgruppe, nemlig egne ansatte. Rygg maskin har tatt sine ansatte p√• alvor. De har skj√łnt at det ikke nytter med verdier, visjoner og leveregler hvis bedriften ikke makter √• kommunisere dem p√• en tydelig og lettfattelig m√•te. √Ö bygge bedriftskultur kan v√¶re like viktig som √• bygge et sterkt merke. Bedriftskulturen p√•virker markedstilbudet, som jo er det bedriften lever av.

Gl√łdefisk har laget to b√łker for Rygg maskin. Ryggmargen, en innf√łring for de ansatte i den bedriftskulturen Rygg maskin √łnsker √• bygge, og Personalh√•ndboka. Begge med et glimt i √łye og enkle eksempler. B√łker som ¬†ikke s√• lett finner veien til s√łppeldunken. N√•r de ansatte i tillegg blir bel√łnnet for √• lese dem, i form av ispedd underholdning, virker de ogs√•.

I tillegg har Gl√łdefisk i flere √•r levert Rygg magasinet, et internblad som ogs√• finner veien ut til kunder. En god blanding av matnyttig informasjon om prosjekter, klapp p√• skulderen til ansatte og belysning av utfordringer. I tillegg brukes magasinet til intern markedsf√łring, med blant annet HMS-kampanjer.

Gl√łdefisk