DM/E-DM

Ta direkte kontakt med kunden – i postkassen eller via e-post.

E-postbasert kommunikasjon er fortsatt den mest effektive måten å kommunisere til kunder og kontakter. Hele ti ganger mer effektivt enn f.eks. sosiale medier. Vi bruker nettverktøyet MailChimp til å produsere eDMer, som vi kaller det. Det tillater oss å dele arbeidsflyten med kunden. Kunden kan f.eks. opprette en utsendelse, legge inn bilder, salgsargumenter og stikkord, så kan vi ta det videre, gi det form, skrive tekst og gjøre klar til utsendelse. Deretter kan kunden selv administrere utsendelsen og følge med på statistikken over hvem som åpner og leser utsendelsen, eller Glødefisk kan ta hånd alt fra A til Å.

Vi lager fortsatt “old-school” DM’er som leveres i den gode, gamle postkassen. Uadresserte utsendelser har fortsatt livets rett og kan i mange tilfeller være en riktig og effektiv måte å markedet på. Adressert post lever nok videre en stund.

Glødefisk