Gjennom utformingen av markedskommunikasjonen, gir Glødefisk kundene våre et ansikt og en stemme. Særlig med tekst kan vi formidle, ikke bare informasjon og rene salgsargumenter, men også metaverdier. Vi kan vise målgruppene at vi forstår dem, deres ønsker og deres behov. At vi har empati. At vi har løsningen. Med tekst kan vi veve et teppe av engasjement, atmosfære, humor, profesjonalitet og seriøsitet. Vi kan formidle og overbevise. Vi kan snakke til både hjernen, magen og hjertet på en gang. Vi kan lokke fram smilet, tårene og gjerne trigge kjøpemuskelen!
– den nye lørdagsbiffen
– oppfrisking av profilen
– internmagasin satt i system
- vi kan Kristiansand
- vi kan Stavanger og Sandnes
– av egen kraft.
– nettbutikk fra scratch
– La det regne!
– hjemme bra, borte best.
– norrøne røtter selger høyteknologisk maskinering.
– når brukerne overbeviser innkjøperne.
– me løfter i lag – et sterkere uttrykk for fellesskapet.
– kikkhull til Kjell Pahr-Iversens livsglade kunst.
– flytt fra Lura til Lura
– en veldedig organisasjon med suksesshistorier.
– "Okka strøm!"
– boligprosjekt med livsglad og leken personlighet.
– en rød tråd i uterommet, stein på stein.
– en rev på regnskap og revisjon!
– en allianse med internasjonal identitet.
– den lille kommunen med rom for mer.
– hull med en brosjyre rundt.
- med hovedfordelen som logo.
– Nr. 1 i Tuppeligaen.
– gammel skole i ny drakt. Sprekere enn noensinne!
- alt det gode kommer innenfra.
– en monopolist som tenker merkebygging.
– skal du selge et boligprosjekt, gi like gjerne ordet til arkitekten.
– en stolt klubb med stolte tradisjoner å spille på.
– propagandahuset på Bryne med egen racerbane!
– når reklamebyrået tar initiativ til at kunder kan samarbeide.