Nettsiden er blitt de fleste bedrifters fasade og i mange tilfeller viktigste kontaktflate ut mot omverden. Den skal fortelle verden hvem du er, hva du kan tilby og hvordan de kommer i kontakt med deg. Det finnes også et hav av mulige funksjonaliteter som nettbutikk, dialog, instruksjoner, erfaringsdeling og mye, mye mer. Mulighetene er mange og begrensningene svært få.
Vår prosess strekker seg fra kartlegging av behov, ønsker og utfordringer, via trådskisser og designskisser, til ferdigprogrammerte sider med innhold. Vi er opptatt av intuitiv navigasjon, fornuftig innholdsmengder og det å være i tråd med bedriftens identitet og kommunikasjon forøvrig. Alt henger sammen!
– Jærens økonomiske veiviser
– bruker flatene til fulle
– flytt til solsiden
– ikke helt som hund og katt
– oppfrisking av profilen
– navn og identitet som peker framover
– lar kyllingene bli helter.
– med blikk for det som selger
– av egen kraft.
– si hei til Babelula, magisk gyros med rent norsk svinekjøtt.
– nettbutikk fra scratch
– La det regne!
– hjemme bra, borte best.
– norrøne røtter selger høyteknologisk maskinering.
– vi løfter folk.
– når brukerne overbeviser innkjøperne.
– fritidsklær til det jærske hanndyret.
– tenker ut av boksen med både produkter og profil.
– "Okka strøm!"
– boligprosjekt med livsglad og leken personlighet.
– å gjøre en restaurant enda mer spiselig.
- internasjonale nettsider og en drittjobb på kjøpet.
– en allianse med internasjonal identitet.
– ny og navnløs aktør som vil at det skal ende godt.
– digitalt arbeidsverktøy for interiørarkitektene.
– nytenkende og kvalitetsbevisst nisjeprodusent.
– hull med en brosjyre rundt.
– propagandahuset på Bryne med egen racerbane!