Hå Rugeri

Lar produktene bli helter

Hå Rugeri klekker hver tredje norske kylling og leverer verdens beste kyllinger til verdens beste slaktekyllingprodusenter! Etter 20 år var det på tide å oppgradere både identitet og kommunikasjon.

Glødefisk foreslo å gjøre produktet til helten og la kyllingene både tydeliggjøre budskapene og være ambassadører for bedriften. Med kyllingene satt inn i litt uvante situasjoner, har de sjarmerende bildene blitt ryggraden i kommunikasjonen til Hå Rugeri. De er brukt på alt fra visittkort, kalendere og nettsider, til bildekor og tapet i kontorlokalene. De preger også logoen som består av en eggeformet kylling med stjernenebb, som understreker kvalitetsstempelet Hå Rugeri har gjort seg fortjent til.

Sammen med en entusiastisk og kreativ kunde og med hjelp av både engasjerte og dyktige fotografer, har vi skapt et merke en holdbarhetsdato som ikke går ut med det første.